Kim Hoff Pedersen - Service Manager hos Algeco
”God service, handling og kvalitet af udført arbejde”
Det er, hvad kunderne og kollegerne fortæller om Kim Pedersen.
Hvem er manden bag ordene?
Kim Pedersen er uddannet tømrer og siden bygnings-konstruktør. Kim har stor faglig stolthed. Kims grundholdning: ”Alle vores kunder er vigtige, så derfor er ingen opgave for stor eller for lille. Det er vigtigt, at vores kunder føler sig hørt og taget sig godt af, når de ringer ind med en udfordring.”
Ansvarsområder
Når Algecos projektleder afleverer en færdig opstilling, er Kim til stede ved afleveringen og møder kunden. Herefter er det Kim, som har kontakten med kunden. Når kunderne kontakter Algeco i løbet af lejeperioden er det Kim de får fat i. Det kan være ønsker om ændringer af et lejemål eller der kan opstå materiel skade eller andre effekter på bygningen som er gået i stykker der ønskes udbedret.
Han håndterer alle serviceopgaver i samarbejde med Algecos leverandører. Det indbefatter blandt andet service af varme- og ventilationsinstallationer eller hvis der er opstået defekt eller en vandskade, som kræver akut handling.
En anden vigtig opgave, er at opgøre bygningerne i forbindelse med opsigelse af et lejemål. Kim gennemgår hvert modul i opstillingen, dokumenterer eventuelle skader, og udarbejder en rapport til kunden. Herefter gennemgår Kim lejemålet sammen med kunden, og tidsplanen for afvikling kan overholdes.
”At liste rundt”
Statens Seruminstitut, SSI, skulle have ændret en
opstilling, så storrum blev opdelt i 2-4 mandskontorer. Der blev opbygget brandsikre vægge og etableret
ventilation. Alt sammen imens det var en aktivt
fungerende arbejdsplads for SSI. Det krævede
hensyntagen fra begge sider. Kim beskrev, at Algeco- folkene ”listede rundt”, og at det var en opgave med en del ventetid. Alt foregik i en god tone, med et smil.
Projektleder fra SSI, arkitekt Lars Frimer Andersen udtalte: ”Jeg har haft en fin dialog med Kim hele vejen igennem. Jeg er meget tilfreds med samarbejdet!”